زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

دلیل کدورت ساپینتو و فتح‌الله‌زاده مشخص شد

  • کد خبر: ۱۶۸۲۹۵
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵
دلیل کدورت ساپینتو و فتح‌الله‌زاده مشخص شد
یکی از مدیران استقلال در خصوص درگیری‌های ساپینتو و فتح‌الله‌زاده افشاگری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد موافق، مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه استقلال در خصوص ساپینتو و فتح‌الله زاده دست به افشاگری زد و گفت: قبل از اینکه کمپ آماده شود کار‌های مربوطه را سعید فتاحی انجام می‌داد. ساپینتو را به کمپ بردند تا بازدید داشته باشد. او برای سالن‌های کنفرانس و سالن بدن سازی و... نظری داد که همه قسمت‌های مجموعه کنار هم باشند. آجورلو هم دستور داده بود طبق نظر سرمربی تیم این کار‌ها انجام شود. هنگام رفتن آجورلو تقریبا ۸۰ درصد کار‌های مجموعه انجام شده بود و زمین هم فقط نیاز به یک ترمیم و اصلاح داشت.
وی افزود: فتح الله زاده در اولین بازدید گفت سالن بالا (که قرار بود سالن کنفرانس تیم باشد) که یک اتاق کوچک هم داشت و قرار بود در اختیار سرمربی قرار بگیرد، باید در اختیار مدیرعامل قرار بگیرد. ساپینتو از این تصمیم خیلی ناراحت شد. گفت قرار بود این قسمت در اختیار تیم قرار بگیرد. باشگاه، ساختمان و مدیرعامل خودش دفتر دارد. اینجا از نظر موقعیتی برای مدیرعامل مناسب نیست. فتح الله زاده مخالفت کرد و گفت من تعیین می‌کنم. آنجا باید اتاق من باشد. ساپینتو ناراحت شد که چرا وقتی تیم حداقل امکانات را ندارد و بچه‌ها باید کفِ رختکن غذا بخورند، فضایی که قرار بود در اختیار تیم قرار بگیرد، در اختیار مدیرعامل باشگاه باشد. مگر این مجموعه چقدر فضا دارد که یک طبقه کلا در اختیار مدیرعامل باشد؟
موافق تصریح کرد: سر این مساله با هم به شدت اختلاف پیدا کردند. شیطنت عده‌ای نیز باعث شد این اختلاف به اوج برسد. فتح الله زاده نظرش این بود که در باشگاه بایرلورکوزن هم همینطور است. اتاق مدیرعامل در خود کمپ ورزشی قرار دارد. ساپینتو هم به او گفت اینجا بایرلورکوزن نیست و شما هم مدیرعامل لورکوزن نیستی، در آن باشگاه همه چیز اصولی و سروقت است. شما آنقدر در پرداختی‌ها عقب هستید که اگر به اینجا بیایید، تمرکز بازیکن من در تمرین به هم می‌خورد، چون فکروذکرش مدام در این است که شما را ببیند و در مورد پرداختی‌ها صحبت کند. دوستان فکر می‌کردند ساپینتو می‌خواهد قدرت نمایی کند، اما اینطور نبود. او معتقد بود با توجه به مشکلات زیاد مدیریتی اگر دوستان به محل تمرین بیایند بازیکنان مدام به دنبال سوال در مورد دریافت پول خواهند بود. این مساله شروع اختلافات فتح الله زاده و ساپینتو شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->